Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V Pardubicích je to stejné. Všechny trolejbusové linky bez náhrady zrušeny, autobusové mají zrušeny jízdní řád a DPMP jen cudně oznamuje, že budou jezdit ve dvacetiminutových intervalech (není patrné, od které minuty se to počítá).

Nikde žádný zaměstnanec dopravce, který by informoval o stavu MHD cestující do zaměstnání a škol, na internetu pouze lakonická zpráva, že stav platí do odvolání. Ač má DPMP radiově propojenou síť vozidel, ani řidič neinformuje cestující, že došlo k masivním výlukám.

Přijel jsem do školy o půl hodiny později a naštval tím studenty, kteří přijeli vlastními prostředky. Není ostudou, že DPMP je zaskočen tím, že v prosinci začalo mrznout (to už je v naší republice taková tradice). Ostudou a selháním je to, že nedokáže situaci adekvátně řešit, vyviňuje se z odpovědnosti a celkově nekoná. A ještě požaduje úhradu standardního jízdného, když svoji část obchodní smlouvy, vzniklé označením jízdenky, platbou, neplní.

0 1
možnosti

Já jsem se včera podíval na ledový chodník, stromy a auta totálně obalené ledem, řekl jsem si něco o prde  li a opatrně šoupal nohama směrem k domovu. Žádné hlášení dopravního podniku jsem k tomu nepotřeboval.

6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS