Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je dobrý si zvyknout, že život není procházka růžovým sadem a že se občas stanou nepříjemnosti a sem tam i tragédie.

0 0
možnosti
Foto

To mi vykládejte, já vím, jak je to strašné, když chcete a nemůžete kvůli kolenu nebo zádům. Na druhé straně, snad neexistuje sportovec, který se nikdy nezranil. Vždy, když spadnu z kola (téměř každý rok, letos až v prosinci), tak si řeknu, že každý cyklista někdy spadl. Ale ne každý se vrátil. Já mám to štěstí, že jsem se zatím vždy vrátila.

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to tak, dříve či později se asi zraní každý, kdo pravidelně sportuje. Ať se Vás to štěstí drží i nadále =)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS