Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Sportovci baví: Dwayne Wade & Jens Voigt

Sportovci občas nabídnou nevšední příběhy, které mohou pobavit, ale i inspirovat mnoho lidí po celém světě. O dvou takových příbězích si můžete přečíst na následujících řádcích. První story je o americké dívce, které se vyplatilo pozvat na svůj maturitní ples basketbalovou superstar. Druhý příběh vypráví o německém cyklistovi, který musel absolvovat část Tour de France na vypůjčeném dětském kole.

Dwayne Wade překvapil Nicole Muxo

Dwayne Wade překvapil dívku na maturitním plese

Středoškolačka Nicole Muxo nahrála na Youtube video, v němž vyzívá Dwayna Wadea, aby jí dělal doprovod na maturitním plesu. Nicole přiznala, že nikdy nečekala, že by Wade opravdu mohl na ples přijít. Ale basketbalová hvězda přece jen dorazila!

„Pořád mě zvala, ačkoli jsem jí stále odpovídal, že nebudu mít čas,“ vyprávěl Wade o vytrvalosti studentky.

Dwayne Wade se nakonec rozhodl Nicole překvapit a na ples dorazil. Studentčin doprovod Laurent Chamin to bral smířlivě a s humorem: „Alespoň se oba (s Wadem) umíme dobře obléknout.

Dovedete si představit nějakého českého sportovce, který by něco podobného pro své fanoušky udělal? Moc mě jich nenapadá...

Jens Voigt jel na Tour de France 20 kilometrů na dětském kole

Neuvěřitelný příběh německého veterána je z roku 2010. Tehdy 38letý Voigt havaroval v 16. etapě Tour de France v rychlosti přesahující 60 km/h. Po havárii zakrvácenému Voigtovi zůstalo zdemolované kolo, na kterém nemohl dále pokračovat. Jenže doprovodné vozy s náhradním speciálem byly na trati před ním. K Voigtovi tak přijel nepopulární vůz, který sbírá cyklisty, kteří se rozhodli ukončit své trápení v horách a závod vzdát.

„Chceš nabrat?“ zeptali se ho ze sběrného vozu. –„To teda ne! Vás nepotřebuju,“ odvětil polámaný Němec.

„Tak jsem tam stál – bez kola a z lokte mi stříkala krev. Nakonec mi organizátoři sehnali kolo, ale to nebylo pro dospěláky. Bylo na mě moc malé a dokonce mělo starý typ pedálů. Ale byla to jediná možnost, jak se dostat dolu z té hory. A tak jsem na tom jel dobrých patnáct, dvacet kilometrů, než jsem se konečně dostal k servisnímu vozu mého týmu pro své kolo,“ popsal celou situaci Jens Voigt.

Že je tento cyklista veselý chlapík, potvrdil v cíli, kde poskytl interview dánské televizi. „No už jsem zažil lepší dny, ale stále žiju. Pořád jsem na tom lépe než loni, kdy jsem v této době ležel v nemocnici. Letos jsem zatím neupadl na hlavu, nebo na tvář, takže mohlo by být i hůř,“ řekl německý cyklista v rozhovoru.

Nakonec Jens Voigt celou Tour dokončil se stehy v lokti i nalomeným žebrem na 126. místě.

Autor: Petr Tomášek | sobota 18.5.2013 14:42 | karma článku: 9,22 | přečteno: 285x
  • Další články autora

Petr Tomášek

Proč byste měli vidět film o Martinu Haškovi st.?

Natočili jsme dokumentární film o fotbalovém trenérovi Martinu Haškovi s názvem HAŠAN (ten trenér). Proč byste tento film měli vidět? Napadá mě hned několik důvodů.

22.4.2020 v 11:34 | Karma: 3,71 | Přečteno: 157x | Diskuse| Sport

Petr Tomášek

Kanadská noc v Ostravě

V neděli jsem vyrazil do Ostravy na finále MS juniorů v hokeji. A asi proto, že jsem byl i s cestou 18 hodin úplně sám, mám potřebu se s vámi podělit o mé zážitky.

7.1.2020 v 17:09 | Karma: 19,34 | Přečteno: 669x | Diskuse| Sport

Petr Tomášek

Sparta hnije zevnitř

Před měsícem jsem mírnil hysterii po vypadnutí Sparty z Evropské ligy. Jenže po srpnových výkonech dochází i mně trpělivost. Tragický výkon v Brně ukázal, že ve Spartě je něco špatně – nejen v této sezoně, ale už hodně dlouho!

28.8.2017 v 15:48 | Karma: 21,64 | Přečteno: 1149x | Diskuse| Sport

Petr Tomášek

Sparta? Počkejte s tou hysterií

Velký letní třesk ve Spartě si zatím vybírá svou daň v podobě mizerných výkonů v prvních dvou zápasech nové sezony. V PRVNÍCH DVOU zápasech! A ze všech stran už vylézají kritici.

1.8.2017 v 14:59 | Karma: 13,66 | Přečteno: 695x | Diskuse| Sport

Petr Tomášek

V čem při námraze selhal pražský Dopravní podnik

Nepříjemná námraza od včera komplikuje životy lidem po celé republice. Mně ho zkomplikovala v Praze. Chápu, že chmury počasí přišly v takovém rozsahu, že zasáhly téměř celou tramvajovou síť, která přestala fungovat. Chápu, že včera nešlo hned sehnat a nasadit náhradní autobusy. Ale absolutně nechápu, proč pražský Dopravní podnik selhal v informování svých cestujících o nastalé situaci!

2.12.2014 v 12:25 | Karma: 10,40 | Přečteno: 963x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Odvrátili jsme dronový útok na Minsk z území Litvy, tvrdí Bělorusko

25. dubna 2024  13:11,  aktualizováno  13:15

Šéf běloruské tajné služby (KGB) Ivan Tertel ve čtvrtek uvedl, že se podařilo zmařit dronový útok...

Ministerstvo vyčlenilo vakcíny pro těhotné. Válek apeluje na přeočkování dětí

25. dubna 2024  11:30,  aktualizováno  13:10

V Česku stále rapidně přibývá případů černého kašle. „Registrujeme 956 nových případů,“ řekla...

„Není podstatné být vidět, ale mít výsledky.“ Politici reagují na konec ministryně

25. dubna 2024  10:46,  aktualizováno  13:10

O demisi ministryně pro vědu, výzkum a inovace Heleny Langšádlové (TOP 09) byl premiér Petr Fiala...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  13:05

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...

  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1095x

Seznam rubrik